11 maja 2014

Fashion Week Day 1


As I have already wrotten, 8-10 May FashionPhilosophy Fashion Week Poland took place in Lodz.  On Thursday,( the first day of fashion shows) I put kind of summer outfit. Despite the wind, the weather was nice. As you can see I wore flat sandals, it was probably one of the best decisions I ever made ​​in my life: D That is why in the next posts from Fashion Weeku you wouldn't see me in heels,in this year I chose the convenience when it comes to shoes, and I thank myself for this decision with every further hour of the day, when many girls around tried to keep a poker face, clench her teeth and pretend that he did not suffer, I still can move around the showroom at "dizzying" pace! I decided that the relation from the whole event I will add at the very end, after I add pictures of my outfits :)


Tak jak już wcześniej pisałam, w dniach 8-10 maja odbywał się w Łodzi Fashionphilosophy Fashion Week Poland. W czwartek, pierwszego dnia pokazowego założyłam bardziej letnią stylizację. Pomimo wiatru, pogoda akurat tego dnia sprzyjała. Jak widzicie założyłam płaskie sandałki, była to chyba jedna z lepszych decyzji podjętych przeze mnie kidykolwiek w życiu :D Dlatego w kolejnych postach z Fashion Weeku'u nie zobaczycie mnie w obcasach, w tym roku postawiłam na wygodę jeśli chodzi o buty, i deziękowałam sobie za tę decyzję z każdą dalszą godziną dnia, kiedy cześc dziewczyn dookoła starało się zachować kamienną twarz, zaciskać zęby i udawać, że wcale ich nic nie bolało, ja dalej mogłam przemieszczać się po showroomie w "zawrotnym" tempie! Postanowiłam, że relację z całego wydarzenie dodam na sam koniec, po dodaniu zdjęć moich stylizacji :)


vintage jacket, h&m top, stradivarius skirt and necklace,bershka shoes, my grandma's bag
photos: Zaremba



8 komentarzy:

  1. You look cute , those sandels are really good.. I am sure other girls in heels must be thing that they should have also gone for flats
    Happy Monday
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your jacket!

    http://japobsganbare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobra decyzja, wygoda przede wszystkim :) I tak wyglądasz wspaniale, w tym jasnym, delikatnym zestawie, tak dziewczęco i subtelnie :) Jesteś doskonałym przykładem tego, że nie tylko w szpilach wygląda się świetnie :) Czekam na resztę look'ów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look adorable!!!!
    Love your style sweetie
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN ?
    Kisses
    Maggie D.
    The Indian Savage Diary

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tu świeżo i wiosennie, śliczna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look ! marynarka jest mega <3 ...mam dokładnie te same spostrzeżenia ...i tez mam nadzieję że miejsce się wyrobi choć ono już z założenia nie ma tego klimatu co tymienieckiego :/

    OdpowiedzUsuń